RK COMPUTERS
Ke Sv. Jiří 38
312 00 Plzeň-Doubravka
Mobil: 734 691 271 Pevná linka: 373 542 956 Mail: rkcomp@c-box.cz Stránky: www.rkcomp.net

NÁSTĚNKA

Aktualizace stránek a novinky na nich
- Stránky spuštěny dne 15.8. 2014. Postupně budou doplňovány dalšími příspěvky.
- 28.2.2017 aktualizace položek. Autor stránek se nově stal EET asistentem
Důležitá upozornění
- Telefonní číslo 377 262 222, které vedlo do prodejny a mobil 604 988 813 jsou již zrušena. Na stránkách dále jsou uvedena nová, aktuální.
- Od ledna budou aktualizace plánované vždy k prvnímu dni v měsíci.

Činnost firmy

Jak se k nám dostanete?

Plzeň směr Doubravka od Slovan. Přejet Rokycanskou ulici a odbočit na Masarykovu tř. a jet k poliklinice. Zde na světelné křižovatce odbočit doleva a jet z kopce Mohylovou ulicí k železničnímu viaduktu (ke sportovišti Rapid). Hned za viaduktem odbočit doprava a okolo sochy Mistra Jana Husa mírně do kopečku Starou cestou. Na vrcholu kopečka doleva odbočit do ulice Nad Týncem, která na svém konci navazuje vpravo na ulici Ke Sv. Jiří. Místo naší provozovny je na mapce vyznačeno špendlíkem "A". Kliknutím na ně nebo na červené značky, získáte bližší informace.

Je také možné přijet druhým směrem od Lochotína Jateční ulicí. Dojedete k benzínové stanici (napravo) a Pneuservisu (nalevo). Zde odbočíte vlevo do Chrástecké ulice, kterou projedete ke světelné křižovatce. Napravo budete mít sportovní areál Rapid. Na této křižovatce odbočíte doleva na Starou cestu (před železničním viaduktem). Dále již je trasa totožná.

Vaši návštěvu prosíme ohlaste dopředu nejlépe na

mobil: 734 691 271

Kontaktujete-li nás jiným způsobem (např. mailem), vyčkejte prosím na naši odpověď.